Värre än jag trodde

Datum:2011-09-23 Klockan:09:53:35

 

Igår eftermiddag åkte vi till Säffle med Jinni och all hennes utrustning till hennes nya ägare. Hon har kommit till en jättte bra familj, bättre köpare finns inte.
Syskonen Agnes och Tilde har två ponnyer sen tidigare, en New Forest och en Shettis. Dom har ett jätte fint nybyggt stall hemma på deras gård, fina hagar och bra ridvägar. Jinni kommer få det toppen där!
Det var verkligen tufft att säga hejdå till henne, jag har haft henne lite över 4 år. Hon är en väldigt personlig ponny, hon har verkligen varit MIN. Det är alltid mig hon kommer till i hagen, det är mig hon gnäggar på.
Hon är den ponnyn jag alltid velat ha.
Jinni kommer få det hur bra som helst i Säffle, vi ska hålla kontakten så det känns jätte bra, men jobbigt.
Ja, det var värre än jag trodde att säga hejdå till min underbara ponny.
Tårarna strömmade ner för mina kinder påvägen hem. Det gör dom även nu..

♥  Åbackens Jindalee  ♥


Kommentarer
Postat av: agnes

Hej ! Din blogg har jag följt sedan ett par veckor tillbaka , och jag kommer fortsätta att följa den !! :) Vi ska ta hand om jinni och ni får gärna hälsa på !!!

Datum:2011-09-23 Tid:10:48:23
URL: http://aagnezz.blogspot.com
Postat av: Moster Berit

Stor KRAM! Skönt att Jinni fått så bra familj i fin miljö och go´a kompisar( slipper sura Kiggan :-) ). Jinni kommer säkert att sakna Dig oxå.Men Du kan ju åka så ofta DU vill i din fantastiska SAAB. Ha en bra helg önskar vi. KRAM

Datum:2011-09-23 Tid:22:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback