Ditt ansikte behöver också fukt!

Datum:2011-05-18 Klockan:20:42:20



Nu är min pappa firad med tårta och presenter, det är piss väder ute så jag passar på att vårda mitt ansikte med en fuktkur. Jag använder självklart Aloe Vera produkter.
Du behöver endast två produkter, en Aloe vera gelly och en Aloe moisturizing lotion. Du börjar med att lägga ett tjockt lager Aloe vera gelly, låter det verka i 10 minuter, när den tiden gått ska du mätta din hud med Aloe moisturizing lotion, låter även den produkten verka i tio minuter. Svårare än så är det inte!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ser verkligen fram emot ikväll!

Datum:2011-05-19 Tid:10:18:05
URL: http://amandalundin.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback