Du slipper mascaran!

Datum:2011-05-26 Klockan:21:48:26


I tisdags hade vi franslektion, så jag fick fyllt på mina fransar så nu har jag äntligen ett fullt sett. Det är mitt öga på bilden, har endast mascara på underfransarna. Det är så skönt att gå upp på morgonen och redan se sminkad ut, man slipper böja fransarna och slipper mascarna hur gött som helst. Du får snygga fylliga fransar om du gör ögonfransförlägning. Jag har storlek 11, det finns både kortare och längre fransar. Till veckan får jag min fransbox jag beställt, så då kan jag ta emot kunder. Just nu är jag under utbildning, tar endast en tredjedel av priset!

Bilden nedanför är tagen under lektionen av våran lärare. Man arbetar med två pincetter, man fäster en extension frans på en mogen naturlig frans. Ganska pilligt, men kul!



Kommentarer
Postat av: sabina tuomi

Grymt! Jag vill att du gör det på mig om du har tid någon gång :)

Datum:2011-05-26 Tid:22:28:36
Postat av: Amanda

Nej jag ska sjunga på kaffekoppen. Något speciellt du vill höra? Låter superbra! Längtar så mkt till fina fransar! Jag går i skolan till två, men på tisdag är jag ledig. :)

Datum:2011-05-26 Tid:22:58:39
URL: http://amandalundin.myshowroom.se
Postat av: mathea

intressant! vad kostar sådant där?

- och du, tack! :) kram

Datum:2011-06-21 Tid:09:18:34
URL: http://lejonhuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback