Första pris!

Datum:2011-05-14 Klockan:16:18:51


Idag har jag tävlat hoppning med min kanin Freya på en loppmarknad där det var massor med aktiviteter. Det gick fint, jag kom på fjärde plats i den första klassen - planketten, i andra klassen kom jag på första plats - medaljen, sen vann jag även klubbmästerskapet då fick jag pokalen. 
Jag hjälpte även min underbara vän Amanda att sälja lite bilgrejer, hennes pappa säljer grejer för Mekonomen så dom hade ett bord på marknaden med lite försäljning, jag och Amanda köpte även en kasse full med böcker haha!
Nu ska jag bara ta det lugnt resten av dagen har feber och ganska ont i halsen. Imorgon ska jag till Essunga Ryttarförening, det är tävling där, clearound hoppning, min kompis ska vara med på tävlingen med hennes ponny och jag ska självklart vara där och fota, om tävlingen är på gräset förstås.

Ha en fortsatt bra lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback