Mitt hjärta blöder!

Datum:2011-05-13 Klockan:18:37:00


Igår glömde jag berätta att jag även har fått en ny hudvårdsserie Sonya Skin Care Collection en serie från Aloe Vera. Produkterna är verkligen hur bra som helst, det är produkterna på bilden jag använder. Alla produkter i serien innehåller rikligt med antioxidanter, särskilt vitt te och andra ingredienser som påskyndar cellförnyelsen och ökar hudens elasticitet och fuktighet, så att den behåller sin ungdomliga lyster. Rekommenderar verkligen den här serien, passar alla åldrar!!

Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; du borde göra de innan den försvinner :D

Datum:2011-05-14 Tid:12:42:34
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback