Ögonfransförlägning!

Datum:2011-05-22 Klockan:12:52:03


I veckan började vi äntligen med våran ögonfrans förlägnings utbildning i skolan, vi har haft både teoretiskt och praktiskt arbete. I tisdags och onsdags hade vi teori och på torsdagen jobbade vi praktiskt på dockor och i fredags gjorde vi på varandra, men vi hann bara lägga hälften av fransarna så på tisdag ska vi fylla på så vi äntligen har ett fullt sett. Då langar jag en bild. Jag ska beställa en väska imorgon, så jag kan börja ta kunder hemma. 
Bilden ovan är tagen från google.  
Nu måste jag sätta mig och plugga lite matte, har nationellt prov imorgon, usch! Ja vi får väl se hur det ska gå.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

låter kul! :)

Datum:2011-05-23 Tid:18:58:29
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Moster Berit

Lycka till med matteprovet :->. Hoppas du är lika duktig som mig!!Kram

Datum:2011-05-24 Tid:10:32:40
Postat av: Amanda

Jag är redan bokad hoppas jag! ;)

Datum:2011-05-25 Tid:21:26:48
URL: http://amandalundin.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback