Starkare Naglar!

Datum:2011-05-27 Klockan:12:43:30
  


Idag är jag ledig från skolan eftersom treorna tar studenten, så jag passade på att baka kladdkakemuffins, dom blev helt perfekta! Jag har även klippt av mig mina långa naglar, för jag ska börja med en stärkande kur från OPI. Mina naglar har gått av ganska ofta nu det sista och hur snyggt är det med olika längder på sina naglar? Så jag har köpt ett stärkande lack och en olja.
Nail Envy hjälper tunna och svaga naglar som lätt delar sig att bli längre, starkare och tåligare. Lacket innehåller veteprotein, antioxidanter och kalcium med hjälp av dessa ämnen bygger Nail Envy upp en naturlig starkare nagel.
Jag kombinerar lacket med en olja, Avoplex. Det är en återfuktande nagelbandsolja baserad på avocado. Tränger snabbt in i huden och ger vid regelbunden användning mjuka och följsamma nagelband samt naglar som inte delar på sig.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Imon kl. 1, på tisdag 19 tror jag. Måndag blir perfekt! Puss

Datum:2011-05-27 Tid:23:26:48
URL: http://amandalundin.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback