Eighteen years!

Datum:2011-05-12 Klockan:21:33:42
Min 18 årsdag har varit kanon!
Dagen började med lite sovmorgon, jag fick gå två kilometer till bussen för mina föräldrar jobbade men min underbara vän Amanda följde mig till bussen och sen gick hon hem igen såå snällt! I skolan tittade vi på filmen från visningen på Parken som jag hade filmat så bra, efter det lyssnade vi på en stylist som heter Jörgen som pratade om lite allt möjligt, haha han var jätte rolig att lyssna på. Sedan var det Katarina Althin lektion i tre timmar, på den lektionen får vi lära oss om kläder, hur kul som helst. Klockan sex slutade skoldagen idag eftersom vi skulle ha lektion när det var öppethus. När jag kom hem blev det kinamat med familjen och god efterrätt, övningskörde även hem från bussen. Av min syrra fick jag smycken och en v.i.p kväll på Bergakungens bio i Göteborg, av mamma och pappa fick jag pengar till makeup kittet som jag la ut ett inlägg om igår och så betalar pappa mitt körkort plus körlektioner och allt det där.


Här nedanför kommer det några bilder från visningen på Parken - De Sju Dödssynderna! Enjoy!!











Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; åh vad roligt !:)

Datum:2011-05-13 Tid:14:44:23
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: My

Fina bilder!

Datum:2011-05-15 Tid:20:59:21
URL: http://myvestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback