Shoes

Datum:2011-09-02 Klockan:08:00:00




    




I förr går var jag i Trollhättan och lämnade in min systemkamera på lagning på Siba för sjätte gången, den har varit sönder i stort sett från första början och jag köpte den för två årsedan. Hoppas verkligen att jag ska få en ny kamera den här gången. Tänker inte ha tillbaka den jag hade för den fungerar inte, dom har bytt ut allt på kameran och jag har testat med tre nya objektiv. Inget fungerar! Eftersom dom har bytt ut allt på kameran har det blivit jätte dyrt, det hade varit bättre att jag fick en helt ny från första början, det hade blivit billigare för dom. Jaja vi får se vad som händer, fick med mig en lånekamera hem. En digitalkamera haha, bättre än ingen alls.
Köpte även två par skor i Trollhättan som jag ska använda nu i höst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback