Makrill!

Datum:2011-07-06 Klockan:22:56:54


foto: felicia rosén

Mitt på dagen åkte jag och mamma till Siba i Trollhättan för att hämta min kamera som varit på lagning för sjätte eller sjunde gången, jag får ingen ny. Så det blir väl att fota lite imorgon och se hur den funkar.
Amanda har varit ute vid kusten några dagar så hon har fiskat makrill. Jag blev bjuden på middag hos dom ikväll. Vid åtta tiden gick jag upp till dom, vi satt ute på altanen. Det blev alltså grillad makrill. Jag som inte är så värst förtjust i fisk trodde att jag inte skulle gilla makrillen. Men jääklar vad bra det smakade, hur gott som helst! Jag bakade kladdkakemuffins som jag tog med till efterrätt, pricken över i:et!
Imorgon kommer Julia hit, hon ska sätta fransar på mig och jag på henne. Det ska bli härligt med fransar igen, har ju inte haft det på ett tag.

Vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback