Don't Worry!

Datum:2011-07-10 Klockan:20:43:34

  
 
 


Sitter just nu i syrrans säng och lyssnar på Queen. Jag har haft fullt upp sen fredags, på förmiddagen åkte jag in till Alingsås där min kära vän Julia var. Vi köpte lite presenter till Sandra som fyllde 18 år efter det gick vi till körskolan där vi gjorde riskettan, över tre timmar puuh! Ett steg närmare körkortet : )
Vi tog tåget till Göteborg och käkade lite, sen bar det av mot Kungälv till födelsedagsbarnet som vi skulle överraska med presenter, kladdkaka, kladdkakemuffins och en champagne. Det tog ett litet tag innan vi kom rätt, först blev det fel buss, sen gick vi värsta omvägen i regnet men tillslut kom vi fram haha. Sandra blev jätte glad, som tur var. Vi fikade lite, hennes syskon kom senare med presenter då vi åt tårta tillsammans med hela familjen Lundin. Vi skålade med champagnen sen drog vi till Marstrand med Frida och chauffören Sofie. Vi träffade Carola och Lasse Kroner på färjan, Carola var ganska bitchig men Lasse var hur skön som helst. Vi gick till någon krog och var där resten av kvällen, vi kom hem till Sandra vi två, halv tre.
På lördag förmiddag åkte vi till havet för att bada och sola, jag kom hem vid 7 igår på kvällen.
Idag har jag varit på Smådjurs utställningen i Alingsås. Mamma, syrran och jag stod i en monter och gjorde reklam för Svenska Blå Stjärnan, vi gick även runt och tittade på kaninerna som ställdes ut det var ungefär 300 kaniner, ååh blev så sugen på att köpa en kaninunge! Ikväll har vi käkat grillat, muums.


  

 
 
  

Hoppas ni haft en grym helg, precis som mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback