Mängder med tabletter!

Datum:2011-03-21 Klockan:10:52:55


Det blev ingen skola för mig idag heller. Jag var hemma både torsdag och fredag förra veckan eftersom min bihåleinflammation kom tillbaka i onsdags, så jag var hos läkaren på torsdag förmiddag och fick penicillin och femtioelva andra tabletter! Har även en infektion i min magsäck från någon vecka tillbaka som inte vill gå över, fick tabletter för det med, men nu när jag fått en massa tabletter så hoppas jag på att bli frisk så snart som möjligt : 'D

Kommentarer
Postat av: Moster Berit

Hua ligen vad piller :-) men så många behöver väl inte du äta? Jag tar oxå piller just nu pga. ont i benet.Ska köpa aktier i läkemedelsindustrin!!

Krya på DIG: KRAM

Datum:2011-03-21 Tid:16:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback