pluggplugg...

Datum:2011-03-22 Klockan:20:22:40


Kom in från stallet för en stund sen, har ridit i Erica's paddock idag, eftersom våran är full med snö "/ det är ungefär en kilometer från mig till den paddocken så det är lagom långt att skritta fram Jinni dit, samt skritta av på vägen hem!
Idag började jag inte förens klockan två, så på förmiddagen klippte jag och mamma Sascha, så nu är hon inte så långhårig som på bilden : ')
Slutade lite före tre, så jag åkte in till alingsås och träffade Amanda, sen tog vi oss en promenad hem, mycket trevligt : 'D
Och nu blir det väl att plugga, det är rätt mycket i skolan nu, klockan nio blir det Desperate Housewives : ')

Hoppas ni har haft en bra dag, för det har jag : 'P

Kommentarer
Postat av: My

Naw söt bild!

Datum:2011-03-27 Tid:17:34:15
URL: http://myvestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback