Relax!

Datum:2011-03-24 Klockan:20:38:30


Hantverken började halv nio, det kom 10 kunder till oss idag som ville ha spa manikyr, make up, huvudmassage och hår fix, men jag gjorde långhårsuppsättning på docka eftersom jag varit borta från skolan en del nu så jag behövde repetera det momentet.
Det var våfflor i bamba idag eftersom att bambatanterna trodde att det var våffeldagen , men den är ju imon haha!
På eftermiddagen hade vi lektion med Katarina Althin, vi pratade om olika stilar som kreativ, romantisk, dramatisk, naturlig och klassisk vi fick även göra en praktisk uppgift om stilarna. Våran uppgift till vecka 14 när hon kommer igen ska vi ha gjort en moodboard som representerar sin egen personliga stil!

Nu känner jag att det hade suttit fint med en ansiktsbehandling, att bara få koppla av : 'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback