Välkommen till min nya blogg !

Datum:2011-03-17 Klockan:19:05:38

Nu har även jag skaffat mig en blogg, har tänkt att göra det länge och nu har det äntligen blivit av : ')

För er som inte vet så heter jag Felicia och går andra året på Burgårdens utbildningscentrum i Göteborg, linjen heter Hår och makeup stylist, den är tre år lång!
Jag bor på en gård på landet utanför Sollebrunn, har två stycken ponnyer en new forest som är 8år och ett gotlandsruss som är 29år, har även lite andra djur, har hållt på med djur sen jag var liten, mest med hästar och kaniner och har även intresse för hår, make och naglar!

Här på min blogg kommer ni kunna följa vad som händer i min vardag och mycker mer : 'D


Kommentarer
Postat av: Moster Berit

Hej! Trevligt att kunna läsa vad som händer i ditt liv.Ser fram mot detta med spänning. Lycka till! Kram

Datum:2011-03-18 Tid:20:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback