Våffeldagen!

Datum:2011-03-25 Klockan:15:54:18


Kom hem från skolan för en stund sen, på hantverken idag kom frisör tvåorna till oss, vi ska hjälpa till med sminkningen till deras visning, i gruppen jag hjälper till i är temat Lady Gaga så vi sminkar och frisörerna gör håret på varandra, på själva visningsdagen har man bara en kvart på varje modell, men det kommer bli super!
På naturkunskapen ska vi skriva en artikel om något ekologiskt, vi ska intevjua någon även fota, funderar på att skriva om Aloe Vera det är ju ekologiskt odalt utan gifter : ') så det får de nog bli!

Nu väntar jag på att resten av familjen ska komma hem, då vi ska göra våfflor eftersom det är våffeldagen idag, mums ; ')

Kommentarer
Postat av: Moster Berit

Hoppas våfflorna smakade gott! Vi får ta det en annan dag för jag jobbar kväll + helgen.

Tips om argumentation: Bättre med långt än kort hår!

Trevlig helg önskar jag DIG + hela familjen.



Välstadat i ditt rum :-)

Datum:2011-03-25 Tid:17:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback